Dane GSX 750

GSX 750 – Specyfikacja techniczna

Dane techniczne modelu GSX750 (98-2001)
Rama/Wymiary/Pozostałe:

  • Kołyskowa, z rur stalowych
  • Kąt: 25°30′
  • Wyprzedzenie: 101mm
  • Długość (Austria,Niemcy,Szwajcaria i Skandynawia): 2175mm
  • Długość (Anglia i inne): 2145mm
  • Szerokość całkowita: 750mm
  • Wysokość całkowita: 1095mm
  • Rozstaw osi: 1470mm
  • Wysokość siedzenia: 785mm
  • Prześwit: 130mm
  • Waga (w stanie suchym) 201 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 18 L
  • Dostępne kolory: Czarny, Niebiski, Szary,
  • Przyśpieszenie 0-100: 3,7s
  • Prędkość maksymalna: 211 km/h
  • Średnie spalanie: 7,4/100
  • Zasięg przy średnim spalaniu: 241km

Silnik:

  • Typ: Rzędowy, DOHC, 16 Zaworowy, Czterocylindrowy, Chłodzony powietrzem i olejem,
  • Pojemność: 750 cm3
  • Moc: 86 KM przy 9500 obr/min
  • Moment: 66 Nm przy 8500 obr/min,
  • Średnica i skok tłoka: 70,0 x 48,7mm
  • Stopień sprężania: 10,7:1

Zawieszenie:

  • Przednie: Widelec teleskopowy o średnicy 43mm i skoku 130mm, nie regulowany
  • Tylnie: Wachacz dwuramienny, obustronnie wyposażony w amortyzatory Showa ze zbiorniczkiem, skok 120mm, wstępne, 5 stopniowe napięcie sprężyn

Koła/Ogumienie:

  • Aluminiowe, monolityczne, 17 cali,
  • Przód: 120/70 ZR17 (58W), bezdętkowe
  • Przód: 170/60 ZR17 (72W), bezdętkowe

Hamulce:

  • Przedni: Dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300mm, dwa dwutłoczkowe zaciski
  • Tylni: Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 240mm, jeden dwutłoczkowy (przeciwsobny) zacisk

Incoming search terms:

  • suzuki inazuma 750
  • suzuki inazuma 750 dane techniczne
  • suzuki gsx 750 inazuma dane techniczne
  • suzuki gsx 750 inazuma
  • suzuki inazuma opis
  • inazuma 1200 dane tech
  • suzuki gsx 750 inazuma moc
  • gsx 750 inazuma
  • Gsx 4 dane
  • suzuki inazuma gsx 750 dane techniczne
m4s0n501
4 komentarze pod “Dane GSX 750
  1. Zerwikaptur pisze:

    Zostałem oddelegowany do diagnosty przy okazji przerejestrowania Inazumy 750 z powodu pustej pozycji w starym dowodzie: maksymalny dopuszczalny nacisk na oś :)
    Wiadomo przecież, że jest to sprawa fundamentalna dla bezpieczeństwa drogowego aby motocykl miał w dowodzie wpisany nacisk, podczas gdy 70tonowe tiry jeżdżą spokojnie po drogach.
    Straciwszy godzinę życia i parę plnów informuję, że nacisk wynosi według diagnosty 2,7 kN – może się to komuś przyda.

  2. inazuma pisze:

    W urzędniczym mniemaniu widocznie to musi być kluczowa informacja dla eksploatacji tego motocykla.
    O ile w motocyklach marki SAM można wymagać różnorakich informacji, to przy pojazdach produkowanych seryjnie i dopuszczonych do eksploatacji w krajach EU, taki wymóg wydaje się upierdliwością urzędniczą.
    Kolego Zerwikaptur, dziękuję za dołożenie swojej cegiełki do wątłej bazy wiedzy o Inazumach.

  3. Zerwikaptur pisze:

    Mechanik fachowo stwierdził ostatnio, że jest „wypierdziane” :D
    Chodzi o to, że jest za niskie ciśnienie w zbiorniku powietrza (poniżej 0,7 Bara), podobno luzie wiercą dziury w amortyzatorze, montują wentyl i pompują, czy ktoś tego próbował lub regenerował tylne zawieszenie w Inazumie?

  4. inazuma pisze:

    @Zerwikaptur
    Pod linkiem http://inazuma.m4i.pl/?p=41 znajdziesz parę adresów zakładów, które zajmują się amorkami Showa.
    Nad tym wentylem to bym się nieco zastanowił.
    0,7 Bara to prawdopodobnie jest ciśnienie spoczynkowe amortyzatora. Nie wiem ile wynosi ciśnienie przy np.dobiciu na nierówności z dwoma osobami na kanapie.
    Wentyl musi wytrzymać to ciśnienie zwrotne + przynajmniej 30% zapasu. Jednym słowem jeżeli już to powinien być porządny zawór.
    Kolejna rzecz, to czy można takiego amorka pompować powietrzem. Żeby nie było tak, że wykropli się z tego powietrza woda i skorodują wewnętrzne powierzchnie ślizgowe amortyzatora. Bardziej sugerowałbym azot lub inny gaz obojętny.
    Swoją drogą popytałbym w którymś z ww. zakładów – jakie to koszty i co jeszcze robią w ramach regeneracji (np. wymiana uszczelnień, itd.). Czasem koszt regeneracji posiadanych amorków jest niższy niż koszt zakupu innych używek (w miejsce uszkodzonych) i ich regeneracja.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*


sześć × 7 =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>